skocz do treści

Pochodnia - Miesięcznik społeczny Polskiego Związku Niewidomych

Na bieżąco

28 września 2012, 15:18 Światłem po oknach

Multimedialna aranżacja przestrzeni „Niewidomi już widoczni - światłem po oknach" to niebanalny projekt, adresowany do każdego z nas. Polski Związek Niewidomych zaprasza w sobotę, 29 września, o godz. 20.30 na Rynek Starego Miasta w Warszawie.

W niezwykły sposób, po zmroku uczestnicy pokazu – przechodnie – staną się częścią projektu, którego celem jest zwiększenie świadomości dotyczącej profilaktyki związanej z dbaniem o własny wzrok. Wśród osób, które włączyły się do projektu są m.in.: Krystyna Janda, Czesław Mozil, Katarzyna Kwiatkowska, Beata Sadowska, Tomek Sikora, Szymon Majewski, Jaga Hupało, 5-letni mistrz jazdy na gokartach – Filip Żelechowski, Bożena Stachura, Ksawery Jasieński, Robert Korzeniowski, Katarzyna Montgomery, Katarzyna Piekarska i inni. To w ich oczach będziemy mogli przejrzeć się dzięki specjalnemu pokazowi visual art przygotowanemu przez Jajkofilm, partnera multimedialnego VII Tygodnia Schorzeń Siatkówki Oka.
Zapraszamy do przyłączenia się do naszej akcji (nawet w deszczu) – prosimy o zabranie ze sobą białych elementów garderoby, np. szalików, chustek, czapek.

Multimedialna aranżacja przestrzeni „Niewidomi już widoczni - światłem po oknach" to jeden z punktów obchodów VII Tygodnia Schorzeń Siatkówki Oka.

ORGANIZATORZY
• Polski Związek Niewidomych – www.pzn.org.pl
• Stowarzyszenie Retina AMD Polska - www.retinaamd.org.pl
• Stowarzyszenie Zwyrodnienia Plamki Żółtej AMD - www.amd.org.pl

PARTNERZY
Patronat honorowy nad kampanią objęli:
• Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz,
• Narodowy Fundusz Zdrowia - Oddział Mazowiecki,
• Polskie Towarzystwo Okulistyczne,
• Polska Federacja Edukacji w Diabetologii,
• Metro Warszawskie,
• Tramwaje Warszawskie.
Partner multimedialny: Jajkofilm

PATRONI MEDIALNI
Patronat medialny:
• magazyn Służba Zdrowia,
• Radio dla Ciebie,
• tygodnik Przewodnik Katolicki,
• magazyn Diabetyk.

SPONSORZY
Sponsorami poszczególnych wydarzeń w ramach tegorocznych obchodów są:
• Novartis i Topcon (Wielkie Badania Dna Oka – Retina Week)
• Marszałek Województwa Mazowieckiego (film edukacyjny „Kultura bez barier”)
• Tramwaje Warszawskie (kampania informacyjna) • Metro Warszawskie (kampania informacyjna)